grädde i fittan? Slicka eller bli slickad?

Hej pullfittor, jag har varit skitdålig med uppdateringen. Satt här och tängkte på en sak. Om du var giraff skulle du suga/slicka av dig själv? Jag skulle lätt, jag menar jag har alltid undrat hur en fitta smakar? Daniels kuk smakade söt/sur som såsen på donken. Doppa den såsen på fingrarna och slicka nästa gång, alla kommer tycka att du är en idiot men du får veta hur en kuk smakar. Hur smakar en fitta? Kiss? Om jag hade flickvän skulle jag spruta spraygrädde i hennes mutta och sen slicka, tänk vilken känsla!! Ring mig den som 'är sugen. Egentligen älskar jag all sorts matsex, inte för att jag är värsta fettot men det är upphetsande och kladdigt med all choklad och grädde. >Den totala njutningen<.
Det bästa är när killen har rå-stånd och ligger på rygg. Då tar man fram lite grädde, choklad och ett körsbär och dekorerar kuken lite. Sen smaskar man i sig, då blir han så kåt och sprutar i ditt ansikte. slut!













P.S. I´m so horny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0