I don´t care what they say, i´m in love with you..


Maria och Theo som han heter. Maria hade tydligen träffat honom innan
och de hade mycket att prata om, åå kolla killens ögon. Värsta "oskylda
kille" blicken sexyy

Vi träffade många snygga människor <3

killen = drogad? höhö

jag = anonym


Jag har ju valt att vara anonym i den här bloggen och ingen av mina vänner vet om bloggen så jag kan skriva om vad som hände right? Ser ni den skalliga killen på bild två och fyra? ja, han snyggingen. Vi hade ihop det, grr jag måste få träffa honom igen. Fan jag känner mig som en hävla femtonåring som skriver dagbok men jag tror jag älskar honom fan. (Han heter Daniel förresten)

Daniel

snygg
sexig
gillar mig, bara mig
stor k*k
har jag sagt sexig?
rolig
sexiiig

Mitt livs bästa dag hittils, varför stannade jag bara en dag?

P.S Älskar dig Daniel

Kommentarer
Postat av: S

Du uppdaterar alldeles för lite.

2009-01-14 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0