jag ska bada topless på ett inomhusbad, kommer bli såå utslängd och utstirrad

Hej, godkväll kanske man ska säga? Fasst då låter man som en tevegubbe från aktuellt.
Jag kom att tänka på att jag om några dagar ska åka och bada med några kompisar, killar som tjejer.
Ska man bada topless eller påklädd då? Jag menar, på stranden när man vill bli lite brun om tuttarna är det ju helt okej men vad har jag för motiv nu? Mitt i vintern när jag dessutom ska vara på ett inomhusbad. Personalen kommer ju bli jäkligt frustrerad men vadå? Finns det regler för det eller? Isåfall ska jag be att få låna regelboken och sedan stoppa in den i röven så får de hämta den sen. ooh, shiiet. Kayla, va säger du? haha so what? Är anonym! (förutom mitt namn? oopsie)


Att suga eller bli avsugen, det är frågan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0