one night stands, vad tycker ni?

Ush, jag sitter och tänker på alla gånger man sitter på krogen och någon äcklig kille (oftast killar faktiskt, hallååå? är det inte äckliga fyllegubbar som ska komma? Nej, de håller till vid stationen) eller man med stinkande andedräkt stöter på en och vill direkt i säng. Ja, jag är en dålig människa. haha, men i 50% av fallen (hmm, 75?) lyder jag handlöst. "sätt på mig handklovor, jag är din slav inatt" guud, nästa gång kan jag ju lika gärna säga det. Men trots det är jag possitiv till one night stands. Tyvärr blir jag oftast lite förtjust i alla män, haha. typiskt mig. Nåja, det går någon film på teve "whatever" med en massa snusk, kärlek, pengar, biljakter.. haha, vad vet jag? jag hoppas det iallafall.
             

såhär vill jag vakna en morgon, bredvid min älskling, vem är du? jag känner dig inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0