min första gång..

Jag sitter och pysslar lite med min sex-bok. Den är ju ganska ny som sagt, lite äldre än min blogg.
På första sidan skriver jag om mitt första sex. Jag var femton år då, sen eller tidig? kanske ganska normal.
Eller, ganska normalt med tanke på att han bara var fjorton och jag kände mig lite som en pedofil eller våldtäksman, haha. Jag gjorde slut p.g.a det men om vi varit jämngamla (jag vet, fördomar, fördomar. shit, vad spelar det för roll nu? jag är 21 han 20?) hade i varit ihop längre. Kanske ska ringa honom, får ju först leta igenom hela stockholm efter hans nummer..



P.S. Jonte, om du läser det här får du fan ta å ringa! skriv ett inlägg så tar jag första bästa bussen, haha.. det osar desperate housewifes här, eller? Nej, men det vore kul att snacka så var inte en sån fegis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0