Hela natten lång?

Jag kom att tänka på en grej idag när jag lyssnade på musik..
I de flesta manliga artisternas kärlekslåtar är "I'm gonna make love to you all night" (eller något liknande) en ständigt återkommande mening. Min första tanke när jag hör det är - vilken tjej orkar eller vill det egentligen? Skavsår i snippan eller vadå?

Jag kanske börjar bli tråkig, men oftast är jag ganska nöjd efter ett par orgasmer som inte tar alltför lång tid på sig att komma. Efter det vill jag bara vända mig om och sova.
Visst kan det vara härligt med långt romantiskt och hett sex då och då, det tackar man ju inte nej till, men ändå ...vända mig om och sova - det är fint det.


En godnatts sömn förtjänar man efter en lång natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0